CBZ Het nieuwe logo van CBZ, een coöperatie van meer dan 260 kleinschalige zorginstellingen moest hun kernwaarden – gekend, geworteld, eigenheid, eenvoud en kwaliteit – helder communiceren. Het logo dat... read more →
Ouders voor Elkaar Ouders voor Elkaar, een maatjesproject voor ouders bij echtscheiding, had een zelfgemaakt logo en miste een samenhangende visuele identiteit. Ik kreeg de vraag om een herkenbare, consistente... read more →
ZIJN. academy Voor de startende ZIJN. academy werd ik gevraagd om producten vorm te geven die de potentiële deelnemer informeert over ZIJN. academy en het cursusaanbod, zoals banners, flyers en... read more →
Liv-it Liv-it gelooft in de kracht en impact van flow, in het vinden van je eigen weg vanuit verstilling en het durven loslaten. Tijdens dit proces ontdek je jouw eigen... read more →
Tact Logopedie De eigenaren van Tact Logopedie en Stemtraining kwamen bij mij met de vraag of ik hun bestaande logo wilde 'opfrissen'. Belangrijk was dat de wijze waarop de naam geschreven... read more →
Ondernemen met LEV. Voor LEV werd een volledige visuele identiteit ontwikkeld op basis van een reeds bestaand logo. Naast kantoordrukwerk (briefpapier) werden ook rapportage formats en een PPT template ontworpen.... read more →