WidH WidH (Worship in de Huiskamer) is een actieve community die het geloof terug wil brengen naar de huiskamer. De oprichters vertelden me dat voor hen een huiskamer wordt gesymboliseerd... read more →
Bij het vuur John Roeland heeft als passie om mensen in contact te brengen met hun unieke eigenschappen en kwaliteiten. Zijn praktijk richt zich op zingeving, levensloop, zelfvertrouwen, talentontwikkeling en... read more →
Marianne van Kooten Mediation Marianne biedt hulp bij scheidingen om financiële rust te creëren in de toekomst. Uit het gesprek dat ik met haar had bleek dat Marianne met een... read more →
Liv-it Liv-it gelooft in de kracht en impact van flow, in het vinden van je eigen weg vanuit verstilling en het durven loslaten. Tijdens dit proces ontdek je jouw eigen... read more →
Tact Logopedie De eigenaren van Tact Logopedie en Stemtraining kwamen bij mij met de vraag of ik hun bestaande logo wilde 'opfrissen'. Belangrijk was dat de wijze waarop de naam geschreven... read more →
Aan de Basis De montessorischool in Veenendaal was op zoek naar een nieuw logo omdat het karakter van de school, onderzoekend, nieuwsgierig, het bestaande logo niet goed naar voren kwam.... read more →
WhatzNew Voor een nieuw-ontwikkelde app waarin ouders op één plek alle informatie van de scholen, clubjes en verenigingen van hun kinderen ontvangen, ontwikkelde ik een complete visuele identiteit van logo... read more →
Brand Accessories Brand Accessories is agent voor diverse Engelse, Schotse en Franse fabrikanten van dames- en herenmode. Het logo dat ik ontwierp is opgebouwd uit warme, aardse kleuren die, net... read more →